понеділок, 8 квітня 2024 р.

Всесвітній день здоров’я

Щороку, 7 квітня, Україна відзначає Всесвітній день здоров’я з метою популяризації здорового способу життя, формування негативного ставлення до шкідливих звичок.

Ці питання є особливо актуальними, тому в нашому ліцеї теж був проведений День здоров’я. В цей день наші учні та їхній класні керівники долучилися до Всесвітнього Дня здоров’я. Упродовж дня проходили цікаві та змістовні заходи, а наші здобувачі освіти стали активними їх учасниками. Були проведені такі заходи: зарядки-руханки «Весела зарядка», бесіди «Здоровий спосіб життя: знаємо та обираємо», виховні години «Продукти харчування – наші друзі і вороги», години спілкування «Здорова сім’я- майбутнє держави» з переглядом відеоматеріалів тощо.


В процесі роботи всі учасники активно обмінювались думками, кожен мав змогу висловити своє бачення по темі, почути думки інших, переглянути інформаційні відеоролики та зробити для себе певні висновки.


Учні та вчителі нашого закладу освіти бажають усім міцного здоров’я і радять дотримуватись основних порад, щоб бути здоровими!




Немає коментарів:

Дописати коментар