Дистанційне навчання у воєнний час

Шановнi учнi та батьки!

З 01 вересня 2024 року у КЗ «Чугуївський ліцей №1» освiтнiй процес продовжується у дистанцiйному режимi.

  •  Дистанційне навчання проходить на платформ Google Clаssroom, де створено віртуальні класні кімнати для кожного предмету та класу,  розміщуються навчальні матеріали, відбувається зворотній зв'язок для перевірки виконаних завдань, є посилання на урок у синхронному режимі.
  • Запроваджено використання електронних щоденників на освітній платформі Нові знання. Для отримання коду доступу зверніться до класного керівника.
  • Розклад уроків розміщено на платформі нові знання.
  • Постiйний зв'язок iз батьками та здобувачами освiти пiдримується за допомогою месенджера  Viber. Якщо вiдбуваються, якiсь змiни, класнi керiвники одразу повiдомляють батькам та учням за допомогою месенджера.

 Нормативні документи під час дистанційного навчання в умовах воєнного стану


Нормативне забезпечення дистанційного навчання

Організація дистанційного навчання у сфері загальної середньої освіти регулюється:

    Законом України «Про освіту»;

Законом України «Про повну загальну середню освіту»;

Законом України від 28 квітня 2022 року № 7325 «Про внесення змін до деяких законів України в сфері освіти щодо врегулювання окремих питань освітньої діяльності в умовах воєнного стану»;

Указом Президента України від 16 березня 2022 року № 143 «Про загальнонаціональну хвилину мовчання за загиблими внаслідок збройної агресії Російської Федерації проти України»;

постановою Головного державного санітарного лікаря України від 06 вересня 2021 року № 10 «Про затвердження протиепідемічних заходів у закладах освіти на період карантину у зв’язку з поширенням коронавірусної хвороби (СОVID-19)»;

наказом Міністерства освіти і науки України від 08 вересня 2020 року № 1115 «Деякі питання організації дистанційного навчання»;

наказом Міністерства освіти і науки України від 01 жовтня 2012 року № 1060 «Про затвердження Положення про електронні освітні ресурси»;

наказом Міністерства освіти і науки України від 28 березня 2022 року № 274 «Про деякі питання організації здобуття загальної середньої освіти та освітнього процесу в умовах воєнного стану в Україні»;

наказом Міністерства охорони здоров’я України від 25 вересня 2020 року № 2205 «Про затвердження Санітарного регламенту для закладів загальної середньої освіти»;

листом Міністерства освіти і науки України від 19 серпня 2022 року № 1/9530-22 «Щодо організації освітнього процесу та викладання навчальних предметів у закладах загальної середньої освіти».

Дистанційне навчання – це організація освітнього процесу (за дистанційною формою здобуття освіти або способом використання технологій дистанційного навчання в різних формах здобуття освіти) в умовах віддаленості один від одного його учасників та їх, як звично, опосередкованої взаємодії в освітньому середовищі, яке функціонує на базі сучасних освітніх, інформаційно-комунікаційних (цифрових) технологій.

Організація дистанційного навчання в Березанському ліцеї №3  забезпечує можливість здобувачів освіти реалізувати право на якісну та доступну освіту відповідно до їхніх здібностей, інтересів, потреб, мотивації, можливостей та досвіду незалежно від віку, місця проживання чи перебування, стану здоров’я, інвалідності, соціального і майнового стану, інших ознак і обставин, зокрема й тих, які об’єктивно унеможливлюють відвідування закладів освіти.

Наказ МОН Про затвердження Положення про дистанційне навчання

 

 

Навчально-методичне забезпечення дистанційного навчання

Для ефективної організації дистанційного навчання рекомендовано використовувати такі платформи дистанційного навчання: Google Workspace for Education, електронний журнал, щоденник (Нові знання)

Google Workspace for Education – це пакет спеціалізованого хмарного програмного забезпечення, інструментів для спільної роботи та дистанційного навчання від компанії Google. Основна складова пакету – система управління навчанням Google Classroom.

Google Classroom (https://classroom.google.com) – сервіс, що пов’язує Google Docs, Google Drive і Gmail, Google Meet, дозволяє організувати онлайн-навчання, використовуючи відео-, текстову та графічну інформацію. Учитель має змогу проводити тестування, контролювати, систематизувати, оцінювати діяльність, переглядати результати виконання вправ, застосовувати різні форми оцінювання, коментувати й організовувати ефективне спілкування з учнями в режимі реального часу. Основним елементом Google Classroom є групи. Функціонально групи структурою нагадують форуми, оскільки вони дозволяють користувачам легко відправляти повідомлення іншим користувачам. Завдяки сервісу для спілкування Google Meet учні та вчитель мають змогу вести онлайн-бесіди в режимі реального часу з комп’ютера або мобільного пристрою, учні / учениці класу можуть показувати свої екрани, дивитися і працювати разом. Така трансляція автоматично публікуватиметься на YouTube-каналі. Також платформа дозволяє за допомогою Google-форм збирати відповіді учнів і потім проводити автоматичне оцінювання результатів тестування.

Сервіс Нові знання (https://nz.ua/) є однією зі складових Всеукраїнського проєкту «КУРС: Освіта», синхронізується з «Курс школа», повністю використовує наявну базу даних учителів, учнів, батьків, приміщень. Передбачене подання електронної заяви до 1 класу з подальшим автоматичним зарахуванням та формуванням наказів, автоматично створюється розклад уроків, вноситься заміна вчителів, відкрито цілодобовий доступ для адміністрації, учителів, учнів та батьків.

Використовуєм соціальну мережу / месенджер. Учитель створює групу в соціальній мережі / месенджері Viber з обмеженим доступом, розміщує навчальні матеріали та/або посилання на навчальні онлайн-ресурси, завдання. Також у групі проводяться опитування учасників.

Використовуючи засоби електронної пошти, учитель надсилає учням на їх електронні скриньки навчальні матеріали та/або покликання на навчальні онлайн-ресурси, завдання; учні опрацьовують самостійно матеріали та виконують завдання; виконані завдання надсилають на електронну скриньку вчителю.

В умовах дистанційного навчання проводяться онлайн-заняття, вебінари, конференції, наради, батьківські збори, індивідуальні консультації.

Для забезпечення дистанційного навчання здобувачів освіти використовуються матеріали з освітніх сайтів «На урок», «Всеосвіта», тощо за вибором педагогічних працівників

Онлайн-тести створюються в Google-формах, а також на спеціалізованих платформах, до прикладу, «На урок», «Всеосвіта», тощо за вибором учителя, ураховуючи можливості учнів. Завдання, підготовлені вчителем за допомогою електронних засобів, можуть містити інструмент для самооцінювання учнів в ігровій формі, що сприяє підвищенню мотивації учнів до їх виконання.








Немає коментарів:

Дописати коментар