середу, 28 лютого 2018 р.

Учителі презентують свій досвід



Професійна майстерність завжди є плодом досить тривалої практичної праці вчителя. Але праці осмисленої, наповненої вдумливими роздумами над усілякими проблемами своєї професійної діяльності.
Майстерність наших учителів напрацьовується роками. Це, насамперед, уміння швидко та якісно вирішувати освітньо-виховні задачі, здатність педагогів гранично точно ставити освітньо-виховні задачі та логічно, послідовно, найбільш оптимальним шляхом вирішувати їх.
Нещодавно вчителі, які атестуються цього року, провели унікальну за своїм типом та формою нарощування професіоналізму вчителя в тій чи іншій конкретній сфері «педагогічного відтворення» цікаві майстер-класи. В. Сухомлинський стверджував, що «стає майстром педагогічної праці швидше за все той, хто відчув у собі дослідника». Презентація напрацьованого професійного досвіду для його обміну та взаємообміну в ході проведення майстер-класу пред’явила досить істотні вимоги й до сторони, яка демонструвала свій досвід, і до сторони сприймаючої й оцінюючої.






















































Немає коментарів:

Дописати коментар