вівторок, 19 грудня 2017 р.

Літературна гра "ЩАСЛИВИЙ ВИПАДОК"

                                        Рідна мово, росту я крізь тебе,
                                       Крізь родовища дум  і краси.
                                      Я курганом стою серед степу   
                                      На кордоні сльози і роси.
                                      Я прошитий травою густою,
                                      Я промитий Дніпром до кісток.
                                      Рідна мово, без тебе ніхто я,
                                      Мов відірваний вітром листок.
                                                                          ( П. Перебийніс

    Із неабияким ентузіазмом учні 6-В класу взяли участь у літературній грі "Щасливий випадок", продемонструвавши знання з української мови й літератури, українознавства та історії України. 








Немає коментарів:

Дописати коментар